Bine de știut sau 3 de “dacă”:
Mai întâi, fii atent la starea coletului pe care-l primești. Iți recomandăm sa nu primești colete deteriorate. Dacă este deteriorat, doar fă-i o poză și întocmește un proces verbal împreună cu reprezentantul curierului, unde specificați faptul că respectivul colet a ajuns la tine deteriorat.
Dacă coletul este intact însă produsul este deteriorat, te rugam dă-ne un e-mail în 48 de ore, notificându-ne faptul că produsul a ajuns la tine, deteriorat. Specifică dacă dorești înlocuirea produsului ( nu te va costa nimic în plus) sau dacă dorești rambursarea sumei.
Dacă totuși te răzgândești din diverse alte motive, poți să returnezi produsul în 14 zile calendaristice (așa spune și OUG-ul 34/2014), fără ca tu să mai plătești altceva în afară de costul transportului și al asigurării. Ia ca referință pentru cele 14 zile, data de pe chitanța care atesta plata la primirea coletului sau confirmarea de primire de la curier. Te rugăm ia-ți puțin din timpul tău ca să:
ne trimiți prin e-mail, la office@vymero.com, faptul că te-ai răzgândit în privința produsului livrat și, dacă ai plătit în numerar, menționează și contul IBAN unde să-ți transferăm banii iar dacă ai achitat online, vei primi banii online.
alegi un curier și predă-i coletul cu adresa de expediere: SC VYMERO SRL Ilfov, 071190 Voluntari, Șoseaua București. Ne bazăm pe tine că vei returna produsul în aceeași stare în care l-ai primit și nu uita să pui în colet factura fiscală sau o copie a acesteia. Dacă produsul pe care l-ai primit, a venit însoțit de un cadou, te rugăm returnează-le împreună, așa cum le-ai primit. Fiindcă te-ai răzgândit, împărțim costurile, urmând să suporți costul de transport și asigurare aferente returului.