Efectul tip glonț se caracterizează atât prin transformarea sa extremă a timpului (suficient de lentă pentru a arăta evenimente normal imperceptibile și nefilmabile, cum ar fi gloanțele zburătoare), cât și prin spațiu (prin capacitatea unghiului camerei – punctul de vedere al audienței – de a se deplasa scena la o viteză normală în timp ce evenimentele sunt încetinite). Acest lucru este aproape imposibil cu mișcarea lentă convențională, deoarece camera fizică ar trebui să se miște neverosimil; conceptul implică faptul că doar o „cameră virtuală”, ilustrată adesea în limitele unui mediu generat de computer, cum ar fi o lume virtuală sau realitatea virtuală, ar fi capabilă să „filmeze” tipuri de momente în timp glonț. Variațiile tehnice și istorice ale acestui efect au fost denumite tranșare de timp, vizualizare, temps mort (franceză: „timp mort”) și cinematografie virtuală.
Termenul „bullet time” a fost folosit pentru prima dată în scenariul original al filmului The Matrix din 1999, și mai târziu, cu referire la efectele cu mișcarea lentă din jocul video Max Payne din 2001. În anii de după introducerea termenului prin filmele Matrix, a devenit o expresie aplicată în mod obișnuit în cultura populară.
Rezistență: 3 kg
Greutate: 220 g
Material: aliaj de aluminiu + ABS
Dimensiune: Înălțime desfăcută: 15,2 cm, Înălțime prăbușită: 18,2 cm
Material: aluminiu
Modele compatibile: universal 1/4 inch
Recenzii
Nu există recenzii până acum.